lördag 24 november 2012

London, Saturday


Lördag morgon vaknade jag upp på ett något oväntat sätt då ett element skulle lagas i rummet jag sov i. När vi vaknat till ordentligt gick jag och Camilla till ett bageri på hennes gata och (jag skojar inte nu) åt världens godaste frukost! Lax/avocado-baguette och scones. 
 
Efter frukosten bar det av till Oxford Street i regnet. Där var det julfint och för en gång skulle så hittade jag verkligen ALLT jag behövde. Shoppade loss på The Body Shop och provade en massa fint på Topshop.

Efter ett tag tröttnade vi på att trängas bland alla människor på Primark och vandra omkring i regnet kändes inte så värst lockande. Därför köpte vi himla god sushi och åkte hem för att äta. Sen blev det sjävklart även en Gingerbread latte från Starbucks. Riktigt nice!
 
 
Vad vi gjorde sen är så himla bra och obeskrivligt fint att det helt klart förtjänar ett eget inlägg! Måste bara samla mig och bli lite mindre överexalterad innan jag skriver det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar