tisdag 6 september 2011

Livet är bra people. Livet är fint! Tänk all glädje som finns överallt som man kan dela med andra. Tänk alla fina stunder vi har framför oss. Tänk att vi lever varje dag, andas och drömmer om framtiden utan att ha den blekaste aningen om vad som egentligen kommer hända! Tänk  allt bra vi kan skapa, hur vi kan påverka världen samtidigt som vi är så himla små. Tänk världen som är så stor, tänk universum som är ännu större. På planeten jorden finns vi, alla som lever här har en gemenskap. Varför förstöra den genom att hata varandra? Alla är vi lika, spelar ingen roll om vi bor i Sverige, Rumänien, Vietnam, USA, Peru, Ghana eller England. Vi är alla lika. Åh, jag vill bara ut och se världen när jag slutat skolan. Flytta till ett annat land, börja plugga med en gång eller vänta ett år. Vill iväg från Sverige i alla fall, uppleva världen utanför. 
Vad vill ni people göra efter skolan? Resa, jobba, fortsätta plugga? Älskar att höra om folks framtidsplaner, inspirerar så otroligt mycket!

Kör repeat på Every teardrop is a waterfall och känner att livet är ganska bra, nej fan, livet är mer än ganska bra. Mer amazing. Börjar elva idag så ska ta bussen om typ 40 minuter. Slutar tio i fyra idag, min tidigaste dag på hela veckan, LOVELY! Tror ej jag är hemma direkt efter skolan men vi hörs ikväll!


Jag idag i mitt fina städade rum!
Ha världens bästa dag ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar