tisdag 30 augusti 2011

Bank Holiday


Har haft den första officiella göra-ingenting-vettigt-dagen här i London. Har dock hunnit med att göra en vettig sak. Fan vad konstigt det blev. However så gick jag och Anna (eller snarare Torsten och Torleif) till Twickenham town center idag och det tog runt en halvtimme att gå dit. Sammanlagt gick vi i två timmar. Vi behöver liksom gå, för vi äter hela tiden. Kom hem och åt och sen efter några timmars chillaxing gick vi några kvarter bort till Lollo och kollade på John Tucker must die. Lite annorlunda att se Penn Badgley med långt hår, han är min Dan liksom. Påninde mig om att jag inte sett Gossip Girl på länge och att säsong 5 snart har premiär, lycka!
Värdfamiljen har varit borta hela kvällen så Torsten och Torleif har fått dampa loss här hemma. Telefonen har ringt åtta gånger men vi har inte vågat svara. Fegisar. Vår värdbror kom hem för ett tag sen och då var vi mitt i ett anfall med paraplyet uppfällt i Annas rum. Han måste tycka vi är riktiga knäppisar. Men det är vi ju också. Nu funderar jag på om man ska sova, imorgon blir det cruise on the Thames med skolan. Då vill man vara utvilad. Men jag är pigg som en gris(haha fattar ni gris=pigg på engelska!) Hilarious, dålig humor Torsten. 












Jag är otroligt vig och smidig (not) och Anna är ledsen? 
Nej men vi är ju jätteglada, springer lite och så liksom!
Fejlar lite med hoppbilder men detta var den bästa! Torsten och Torleif alltså, hopplösa är dem. När de väl börjat kan de inte sluta. Antingen så ligger dom på golvet och försöker vara tekniska eller så kör de hunting på småpojkar. Hur ska detta sluta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar