onsdag 7 september 2011

Tuesday adventure



Hoppade av i Knightsbridge och träffade de här roliga vakterna!

Kände oss fria och lyckliga, levde i stunden och kastade löv...
...jag var dock inte lika duktig på detta som natie så det slutade med att jag såg ut såhär.
Ibland behöver man bara åka iväg själv med någon för att koppla av lite och känna glädjen komma tillbaka ♥
Union Jack, Buckingham Palace.
Lilla jag utanför Buckingham Palace.
Vi bara gick på små bakgator och helt plötsligt var vi vid Westminster Abbey!
Jag och min vän Ben. Big Ben.
Beautiful!

Var som sagt på lite äventyr idag efter skolan. Träffade bland annat en trevlig polis som vi pratade med jättelänge om Sverige och England och en massa. Han rekomnederade oss att gå och lyssna på debatten i House if parliament och vi hamnade i House of Lords efter en väldigt nogrann säkerhetskontroll. Spännande! 

Tappade bort mitt headset idag, hoppas det ligger i skolan. Annars måste jag köpa ett nytt :( 
Men nu ska jag sova efter en underbar dag. Kände mig så fri och lycklig när vi bara åkte någonstans och bara gick. Hoppade runt av lycka i Hyde Park, kan inte beskriva känslan av frihet bättre än så♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar