torsdag 13 juni 2013

Thursday


Imorse vaknade jag av att regnet smattrade mot mitt fönster och det räckte med en enda blick ut för att inse att det verkligen öste ner. Detta gjorde mig ingenting eftersom jag hade planerat att åka till gymet och träna, något jag inte gjort på ett bra tag av en massa olika anledningar. Var riktigt pepp på att springa, svettas och lyfta jävligt tunga vikter. Men, här kommer dagens LOL: mitt gymkort är borta. Letade och letade och letade men kunde inte hitta det så jag gick helt enkelt ut i ösregnet och sprang. Lite halvgalet med tanke på att jag blev halvdränkt men vafan, vill man springa så gör man det. Dåligt väder är ingen anledning att stanna inne haha. Nu ska jag städa (förhoppningsvis hitta mitt gymkort) och tvätta, kul ju!
Har inte skrivit här på länge för så mycket annat har kommit mellan och det har hänt så mycket. Bal och student bland annat och jag ska lägga upp bilder och sånt där snart för jag vet att jag kommer vilja ha det sparat här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar