tisdag 5 mars 2013

Here we go; projektarbete


Efter mycket velande så bestämde jag mig för att mitt projektarbete skulle handla om något av det bästa jag vet; musik. Jag har spelat gitarr sen jag var elva och sjungit hela mitt liv. Dock inte för någon annan. Jag är nämligen världens mes egentligen. Jag hade bara tänkt att redovisa mitt projektarbete för min mentor och ingen annan. Mes alltså. Men sen så tänkte jag; varför vara så löjlig? Jag älskar ju att sjunga och spela gitarr. Även om det är långt ifrån perfekt så är det ändå jag. Like it or not liksom. Så här nedan är en link (pallar inte att jag fortfarande är språkskadad -.-) till min soundcloud. Där kommer jag posta mina egna låtar när de är klara. Nu håller jag på att testa mikrofon och inspelningsprogram så tillsvidare finns det bara covers där. Menmenmen fattar inte att jag gör det här.  Min soundcloud

1 kommentar:

  1. Åhhh så bra du är!!! Typ dold talang, det hade jag ingen aning om :* vi får spela och sjunga håkan och noah och valen i parker i sommar tycker jag! hihi. KRAM <3

    SvaraRadera