måndag 26 november 2012

London, Monday


Måndagen började med ett besök på det "nya" Primark på Oxford Street och sen blev det julstämning på Harrods! 
När Camilla jobbade åkte jag till mina "hemtrakter"! Här är Richmond x2
Ett besök till favoriten Kingston hann jag också med, träffade även på "en gammal bekant" haha. Tog vägen förbi Twickenham King Street påväg tillbaka till stan och fick syn på min gamla buss, tönt, jag vet. Det står faktiskt via Powder Mill Lane på den, ja men fett coolt!
Favoritklubben i Kingston som tyvärr ska stängas på grund av en stabbing incident.
Alltså mums och Waterloo station. Finfinfint. På kvällen åkte vi till Hyde Park och Winter Wonderland men det ösregnade så täntke typ we might as well just go inside så det blev Starbucks vid Picadilly. Helt okej måndag va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar