söndag 2 oktober 2011

Sunday 2 October

Good evening fellows!
Söndagkväll igen och ännu en vecka har passerat i Londontempo. Det är nästan lite märkligt hur mycket snabbare tiden går här än i Sverige.
Jag har haft en lugn helg med fint väder och fina vänner. Har kunnat sova länge och slippa stressa.
I eftermiddags strosade jag, Louise, Freja och Natalie runt i Richmond. Det var fullt av folk längs Themsen och jag fick riktiga sommarkänslor av att se alla människor i somriga kläder. Visst är det sjukt, 30 graders värme i Oktober! Man märker att vi har åkt söderut haha!

Nu är även min svenska debatterande text inskickad och lilla Josefine ska nog snart krypa ner i sin sköna säng. Känner på mig att nästa vecka kommer bli toppenbra! Pusspåkinden♥
1. Richmond/The Thames
2. Liten Josefine
3. Hospital Bridge Roundabout i solnedgång på väg hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar