tisdag 11 oktober 2011


Idag ska jag se The Kooks för andra gången i mitt liv. Denna gången i Brixton Academy, i deras hemland och mitt (UK är ju trots allt mitt hemland för tillfället, eller är hemland det landet man är född i, för i så fall är inte UK mitt hemland, fast man måste nästan vara medborgare för att kunna räkna ett land som hemland, så jag antar att UK inte är mitt hemland då, men lite jobbigt att inte känna sig hemma, men det gör jag ju, så då säger vi att UK är mitt hemland för tillfället). I alla fall, jag är så lycklig över att få se dem ikväll. Direkt efter skolan tar vi tunnelbanan till Brixtion och sen så smäller det! Känns lite fel att skriva om en konsert innan man upplevt den, så nu tackar jag för mig. Hörs inatt (kanske)!

LYCKLIG!
Men tänk ändå va sjukt, jag ska se dem idag! Det är en stor händelse. Man får inte heller glömma att det är Luke och Hugh som är bakgrunden till uttrycket Londonkrull!
Hihihi åh, Paul, Hugh, Luke och Peter!
puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar