lördag 15 oktober 2011

Fruit and fibre

Har nu druckit mitt äckliga kaffe och ätit min fruit and fibre cereals. Sitter i mitt rum och lyssnar på när min värdbror sjunger, visste inte att det var så lyhört!
Funderar på att ta en dusch, men just det, det går inte. VI HAR INGET VATTEN! Allt vatten är avstängt...kan inte tvätta händerna, spola i toaletten eller duscha...saken är den jag måste verkligen duscha. Måste som i MÅSTE. Men det pågår ju renoveringsarbete i huset och jag antar att jag snällt får vänta eller så får jag duscha hos någon annan.
Varför har vi inte såna här i Sverige? Mamma och pappa köp hem när ni kommer!
Åh herregud, min värbror sjunger i Grease....you better shape up cuz i need a man. Dear me! Vet han ens  om att jag är hemma. Tror inte det....hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar