torsdag 15 september 2011


Hello mates!
Hoppas ni inte saknat min hypade uppdatering då jag tagit det lite chill de senaste dagarna ni vet...I'm sorry, I'm sorry men skolan dödar mig (fast nej det gör den ju inte), jag har en uppsats och ett prov tills imorgon och har inte ens börjat än....you gotta love naturkunskap!
Dagen idag har bestått av tyskalektion utan tyskalärare, helskumt ipA-prov, svårt engelskaprov, Marks & Spencer's lasagne, lam svenskalektion, stenseriös håla, hård mattelektion, en och en halvtimmes bussfärd hem (I love being stuck in traffic), joggingtur i Hounslow/Whitton, god pasta, vallfärd till Tesco och ångestångestångest över skolan. 

Sitter här och försöker plugga naturkunskap, går sådär då Anna kollar på dokumentärer om the Riots och det är aningen mer intressant än hur stjärnor uppstår (vafan, har jag valt fel linje eller?) nä men naturvetenskap it is och jag ska bli läkare! 

Imorgon är det fredag och då kan man andas ut lite, först måste jag bara get this naturkunskapthing over and done with. Jag är en sån whiner, sitter här och klagar på att det är så jobbigt istället för att bara ta tag i det. Det kallas noll självdiscipline. Skulle behöva lite sånt, vart får man tag på det?

Men nu ska jag koppla bort mig från facebook, bloggar och allt annat som kan tänkas störa min koncentration...dygnar i natt hehehehehehehehehe....!

Chinatown igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar