måndag 24 juni 2013

I brist av energi

Idag var jag ledig. Då passade min kropp på att försätta sig i någon form av sleep mode. Har varit och är fortfarande väldigt dåsig, varje steg tar liksom emot. I hate that feeling för jag är alltid väldigt rastlös av mig. Vet inte om denna trötthet beror på:
1. Att jag håller på att bli sjuk.
2. Min allergimedicin som uppenbarligen innehåller ganska höga doser lugnande?!? och som absolut inte bör tas i samband med alkohol.
3. Att jag sovit för lite de senaste dygnen.
4. En kombination av alla ovanstående punkter?
Nu stänger jag av för dagen för imorgon är jag faktiskt inte ledig, då lär min vanliga energi behövas.

that smile

Förresten, igår ramlade skorpan av min tatuering. Eller inte ramlade, utan fastnade på min favvokudde så nu har vi två likadana tatueringar. Eller något...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar