måndag 17 juni 2013

Fyfan vad jag är bra






Hade en grym student med familj, släkt och vänner. Bäst är ni. Verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv. Flaket var det roligaste och att gå genom stan var helt okej det med, det gjorde liksom ingenting att nacken höll på att brytas av alla saker som hängdes där och att jag dessutom är allergisk mot både björk och blommor och nös bara ungefär varannan sekund eller så. Mottagningen hemma var toppen och fick så himla fina presenter innan det bar av till förfest med klassen för sista gången. Sen en riktigt spårad utgång på det. Hann nog med det mesta den natten, bland annat kasta glass i en okänd killes ansikte, stackare. Min studentmössa blev dränkt i kolasås och halva klänningen med. Gick runt och grät en timme av okänd anledning och var brutalt ärlig mot alla jag träffade. Ganska oklart men himla bra ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar