lördag 13 april 2013

Endorfiner och kramp i foten


Endorfinerna hoppade idag efter mitt första träningspass sen jag blev sjuk. Jappjapp, har vart sjuk, virus i halsen (sög ganska hårt). Men nu sitter jag i sängen och har kramp i foten. Från uppgång till nergång på en timme (naaah skoja ba, kramp i foten är ba träningsstandard för mig). Har druckit ca 2 liter vatten de senaste 2 timmarna och ja, vad det leder till kan ni ju försöka lista ut. Måste sett så törstig ut att en som jobbar i gymet sa till mig att jag inte skulle dricka upp mitt vatten innan träningen. Svarade att jag var mellan två pass och då får man dricka vatten och dessutom kan man fylla på flaskan. Det tyckte han var smart. Nu ska jag ta tag i en massa plugg för min sjukdomsvecka resulterade inte bara i södra Sveriges buskigaste ögonbryn (vem pallar noppa  när man är sjuk liksom?) utan också i att jag ligger rejält efter i skolan. 55 dagar till studenten liksom, dags att sätta fart eller? Rolig lördag, japp, jag kissar nästan på mig.
Nu är det dags att göra nåt vettigt och sluta sitta i sängen och glo på folk som går förbi (älskar att ha gatan precis utanför, fett sneaky)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar