onsdag 6 mars 2013

WEDNESDAY STILL

Här kommer ett tillägg (men ååh ägg, f-n vad jag blev sugen på ägg nu, jobbigt haha) till föregående inlägg. Jag har den sjukaste träningsvärken, till och med i handen. Japp, i handen, sjukt konstigt. Gått runt och känt mig som en åttioåring hela dagen men fick sluta tidigare så är glad ändå. Fick tid över liksom så jag tog ut min åttioåriga kropp på en springrunda. 8.5 km är inte så illa för en åttioåring ändå (ni ba: guuuud va jobbig hon är, jag ba: jaaaa sån är jag). Nu har jag i alla fall duschat så luktar tillräckligt gott för att vistas bland folk och slipper överkonsumera torrshampo. Härmed var detta tilläggsinlägg (herregud, två ägg i samma ord, blev ännu mera sugen på ägg nu FML) slut.

Ps. Har hällt i mig en liter kaffe på en kvart. Ser dagens öde framför mig (det innehåller måååånga snabba toabesök). Tänkte att ni ville veta bara. Det tog ca 5 minuter att ladda upp denna näsborrsbild pga av att mitt internet är supersegt och detta beror förmodligen på att diverse olagaliga aktiviteter pågår i mitt hus för tillfället (fast vi skyller på min spelgalna bror iställlet va). PEACEOUT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar