tisdag 26 mars 2013

Study night 3.0

Nä, rubriken stämmer inte för nu lägger jag ner plugget (23.58), alltså två minuter innan det blir study night på riktigt. Har suttit sen klockan 16.00 med estrar, karboxylsyror, aldehyder, substitutionsreaktioner osvosvosv #älskaorgansikkemi. Eller aa, okejdå. tog en träningspaus. Har sett fram emot måndagspasset i några veckor nu så var #såjävlataggad men så kommer jag till gymmet och får veta att passet är bytt mot ett annat, dvs ett substitutspass (haha LOL). Det sög. Tog mig igenom skiten i alla fall och bestämde mig för att springa efteråt (bra val) för det har jag inte gjort på ett tag. Hade glömt hörlurarna så fick lyssna på löpbandets dunkdunk-ljud men man överlever det med. Blev tillslut 5 km på 22 minuter (nääää, ingen rekordtid inte men vaaafaaaaan) och jag mådde äckligt illa efteråt. Ja, det suger lite att alltid må illa efter konditionspass men det går över ganska fort som tur är.
Sen åt jag ägg, musli, hallon, yoghurt, knäckebröd, fullkornsdigestive och drack grönt chai-te och toppade det hela med russin (hej sockerkick). Japp, jag är fortfarande hungrig. Tänkte ni ville veta.

(ja, jag vet. ärsåsjuktsnygg)


GÄSPGÄSPGÄSP GODNATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar