söndag 17 mars 2013

stenhård avsugen okyst

 Igår studsade jag upp ur sängen klockan 06.45 och gav mig ut på min favoritmorgonaktivitet (förutom frukost dårå); morgonpromenad. Så om ni ser en michelingubbe i lila jacka i illerfart (jag kan gå jättejättefort, tackar mina långa ben för detta) ute i tio minus innan staden har vaknat så är det med största sannolikhet jag. Jajaja, hann till och med duscha, fixa håret och sminka mig innan jobbet, bra jobbat Josefine. Det var lördagskaos på coopan men lyckades hålla ordning på allt ändå. Inga större katastrofer inträffade (förutom att jag blev livrädd för två zombiegubbar) och jag fick äta musli till lunch. Så jag är nöjd. Lite roadtrip med natie och andra diverse saker man kan göra lördag eftermiddag/kväll (inte så mycket faktiskt). Efter lite fail fick vi äntligen avnjuta mat i form av kycklingvingar. Sen blev det utgång på hög nivå. Var på alla uteställen i staden (utom ett) och hann till och med en sväng till landet också. Himla flyt med vakter och fick smita före köer och slippa betala inträde. Vet inte riktigt vad som hände men måste ha att göra med vår oemotståndliga charm. Se bildhets nedan:

 #måstevisafinastemorgonljusetklockansju / #jobbtaggad
 #spegelposarnpåjobbet / #posarnibilen
 
#hissposare / #obligatoriskmatbild
#söttjejäterkycklingvingar / #standardbildpåtoanhemmahalvfempånatten






1 kommentar:

  1. Jagpallarintejagpallarintejagpallarintejagpallarintejagpallarintejagpaölarinte

    SvaraRadera