tisdag 19 mars 2013

Namnsdagsbarn



Jag vet, man får egentligen inte ta spegelbilder och lägga upp dem, men jag gör det ändå. Skoljosefine och åhjagönskardetvasommarjosefine. Åh kolla håret, så ljust, äntligen. Tröttnat på de svart/röd/mörkbrun/orange/gula för längesen. Använd inte färg med röda pigment, omöjligt att få ur håret eller färga över. Två och ett halvt år sen jag tonade mitt mörkbrunt och färgen sitter i ännu!

Denna bild visar hur jag egentligen ser ut (och natas deformerade ansikte, söt)

Jag håller sakta men säkert på att förvandlas till en soffpotatis (snarare sängpotatis) och så kan vi inte ha det. Nu ska jag hoppa omkring lite och göra mig redo för uppsatsskrivning del 2. Känner mig så förbredd och taggad. Fet love life känsla på allt som har med skolan att göra. Cheer up J-C! Det är faktiskt min namnsdag idag. Om någon av mina vänner skulle läsa detta så förväntar jag mig kunglig behandling hela dagen. Om någon som inte tillhör min närmsta vänskapskrets skulle läsa detta (inte så troligt kanske, men man vet aldrig) så förväntar jag mig en fet grattis på namnsdagen kommentar. En liten i alla fall. Måste ta på mig kläder nu. HEJDÅ.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar