lördag 9 mars 2013

Keep your head up

#mrtiger #and #me #cozy


Vad har hänt med mig? Har ju blivit en riktigt flitig bloggare. Kan det vara våren som ger mig mer energi? Eller de sjukt goda havreflingorna mamma köpt? #vemvetinteduintejag
I alla fall, idag har varit en bra dag. Förutom att jag höll på att dö på gymmet. Okej där överdrev jag, men svimma i alla fall. Längesen jag mådde så illa efter träning men när benen slutat skaka och svetten slutat rinna (drifit fungerar ej, nån annan med samma problem?) så kändes det ganska skönt egentligen. Min nytvättade sportbh blev dyblöt och luktar inget vidare alltså. Japp, krympt i tvätten har den också gjort. "Ajdå" tänker ni men "faaasen va bra" tänker jag. Nu passar den liksom. Tack mamma. Nu ska jag sova vänner #åhmygaddvaskönt #work #2morrow #sleeptight




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar