måndag 11 mars 2013

Dagens lista

Och listkungen gör det igen (längesen nu):

  • Förvirrande väder; sol men iskallt. Frågorna hänger i luften, ska det bli vår eller ska vi fortsätta använda vinterjackorna ett tag till?
  • Sprang min snabbaste springtur hittills i år. Kan bero på spypasset på löpbandet i fredags eller underställströjan i storlek 140. #vadvetjag?
  • Tvättmaskinen är trasig. Detta är förklaringen till underställströjan.
  • Mikron är också trasig. Måste värma mjölken till kaffet på spisen. Lever alltså livet i 1800-tals edition. 
  • Skulle plugga religion men tittade på videor från när jag var liten (med boken i knäet då) och drog lite olika slutsatser: jag var störd, synd om mina föräldrar, varför sökte de inte hjälp?, min bror var väldigt söt och charmig, jag var med charmig men på mitt störda och hyperaktiva sätt.
  • Ätit gröt till både frukost och lunch. Jag älskar gröt.
  • Ben Howard ska till Peace & Love (DÖR AV LYCKA). Seriöst vet inte vad jag ska säga. #fangirl
  • Har inte pluggat så mycket som jag borde och nu ska jag till jobbet. #keepcalmandsayyolo
  • #orkarinteladdauppenbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar