tisdag 1 januari 2013

2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Gick ut första gången, lagligt. Var funktionär på peace&love, fick visitera folk och hittade faktiskt droger. Flög ensam till London. Och en massa andra grejer förstås.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, det kan man väl säga.

Dog någon som stod dig nära?
Min farfar.

Vilka länder besökte du?
England, Danmark, Tyskland, Österrike, Slovenien, Kroatien, England igen.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Körkort!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
16 juni på Hultsfred, Noah & the whale, längst fram, första gången.

Vad var din största framgång 2012?
Att jag kom igång med träningen igen! 

Största misstaget?
Att jag inte lyssnade på mig själv lite mer.

Bästa köpet?
Min Iphone och min nyaste vita Hollisterhoodie (LOL)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, det är klart! Festivalerna i början av sommaren, London x2, alla spårade utekvällar och såklart mina fina vänner och min familj.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?


                                                      Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hm, svårt att säga. Både och. Men mest gladare tror jag!

Vad önskar du att du gjort mer?
YOLO:at.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt och överanalyserat.

Blev du kär i år?
Inte på riktigt.


Favoritprogram på TV?
Hela Sverige bakar. Så sjukt underbart haha.

Bästa boken du läste i år?
Hungerspelen.

Största musikaliska upptäckten?
Mumford & Sons och Tom Odell

Något du önskade dig och fick?
Att något skulle hända och det hände. Något oväntat då alltså. Knäppt.

Något du önskade dig och inte fick?
Att det skulle fortsätta, men det gjorde det inte. Fast jorden har ju inte gått under än. Man vet aldrig.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Låtsasutgång i stan med Camilla på tolvslaget, var ute och sprang, träffade skummisar med Natalie som spelade gitarr för mig, stan med mamma, uteserveringsinvigning och myskväll med fina vänner.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Oroat mig mindre och struntat i allt det onödiga. Inte alls kul heller att tappa kontakten med de som en gång stod nära.

Vad fick dig att må bra?
Vänner och resor.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Hahaha Tom Odell, helt klart.

Vem saknade du?
London. Allt med London.

De bästa nya människorna du träffade?
Ja, det måste vara alla nya människor jag träffade som jag fortfarande träffar hehe.



Mest stolt över?
Matte D nationella (LOL)

Högsta önskan just nu?
Att sista terminen i skolan ska gå bra, att jag får göra det jag vill efter studenten, att inga fler i min närhet försvinner och att jag råkar springa på Tom Odell, det hade vart grymt. Speciellt det sista alltså. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar