torsdag 20 december 2012


JULLOV!!! Väldigt efterlängtat måste jag säga, dessutom det sista någonsin. Dagen har varit riktigt rolig och händelserik. Först skolan med klassfika och avslutning, mys. Sen var det dags för resultaten av matte nationella och vet ni, jag blev superchockad! På ett bra sätt alltså. Matte är inte min starka sida om man säger så men nu hade jag tydligen lyckats, glader! Hoppade på bussen in till stan för att äta med några klasskompisar, mys igen hehe. Prickade av ett viktig ärende och träffade sedan två av mina favvisar innan vi ganska spontant åkte till Hallandsposten för att klaga på att vi och tre andra klasser inte är med i skolkatalogen. Blev fotade och intervjuade, knäppt men kul. Köpte den sista julklappen och gick hem. Kom hem och såg att mina linser kommit, slipper vara halvblind på jobbet ikväll, NICE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar